وقتی باران می بارد

باران بهانه بود تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی!...

وقتی باران می بارد

باران بهانه بود تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی!...

امید

 

Hope is a wonderful thing, something to be cherished and nurtured,

 and something that will refresh us in return

امید چیز شگفت اوری هست.یه.زمانی  ما  باید اون رو در خودمون پرورش بدیم و بارور کنیم

و در عوض در زمانی دیگر اون میتونه نیروی تازه ای رو در ما به وجود بیاره

 

 

 

never lose your hope

هرگز امیدت رو از دست نده

نظرات 3 + ارسال نظر
علی راد شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام
آخرین امید شیطان ناامیدی است.شوقتان پاینده باد.

ممنون

خانمی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام!:)

حوبی؟

آخ این قدر دلم برای بارون تنگیده!!!!چرا نمیاد بارون؟

سلام
انشالله به زودی بارون میاد. من هم عاشق بارون هستم.

علی راد شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

من در نظر سنجی شما شرکت کردم و بدون شک مرتضی علی
این فقط یه پیشنهاده:
اما بهتره نام پیامبر رو بردارید به دو دلیل:
1- در روایات داریم که :کسی از نظر معنوی به حضرت محمد (ص) نمی رسد و نخواهد رسید. شاید بعضی ها در انتخاب بین امام علی و پیامبر معذب باشند و در نتیجه در نظر سنجی شرکت نکنند.
2- یادگار های امام علی0نهج البلاغه) بیشتر از احادیث حضرت محمد است گرچه پیامبر استاد امام علی بودش و امام علی اونهارو از پیامبر یاد گرفت.
یا علی

سلام
ممنون از پیشنهادتون. حق با شماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد