وقتی باران می بارد

باران بهانه بود تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی!...

وقتی باران می بارد

باران بهانه بود تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی!...

سخن بزرگان

عشق همانند مغناطیسی است که ما را به مبدا خود جذب می کند . باربارا دی آنجلیس



برآزندگان چشم در دست پر از بذر خویش دارند و آسمانی که مهربان است صدای غرش باد هرزه گرد آنها را از راه خویش برنمی گرداند . ارد بزرگ



اگر همه آرزوها برآورده می شد ، هیچ آرزوئی برآورده نمی شد. یونسکو



مقام عالی انسانی در برابر شماست. آن را بدست آورید. شیللر



به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتد. شیلون



اسطوره ها زاینده اند ! آنان برای فرزندان سرزمین خویش همواره امید به ارمغان می آورند . ارد بزرگ

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.sahelbandar.parsiblog.com

سلام من شما رو لینک کردم وجزو دوستان قرار دادم

سلام
ممنون

صارم دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://ash-simorgh.blogsky.com/

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق

تقصیر چشمای تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد