وقتی باران می بارد

باران بهانه بود تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی!...

وقتی باران می بارد

باران بهانه بود تا تو زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی!...

سخنانی در باب دوست داشتن

اگر کسی ترا آنطور که میخواهی دوست ندارد به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد. گارسیا مارکز

اگر انتظار و توقع نداشته باشی همه دوست تو اند . رابیندرانات تاگور  


من در جهان یک دوست داشته ام و آن خودم بوده ام ! ناپلئون  

دوست داشتن انسان‌ها به معنای دوست داشتن خود به اندازه ی دیگری است. اسکات پک 

 

برای من بزرگترین مسئله دو جانبه در زندگی این است که عاشق کسی باشم که عاشقانه دوستم دارد! . ماریا مُراستُود 

 

دوست بدارید لیکن عشق را به زنجیر بدل نکنید . جبران خلیل جبران

نظرات 3 + ارسال نظر
علی راد جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام
جملات نابی بودن.
پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک را به شما تبریک می گم. یا علی

ممنون
من هم به شما تبریک میگم و التماس دعا

افسونگر دلها جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://abomouod.blogsky.com

سلام
با تیریک فرا رسیدن ماه صیام
بسیار وبلاگ خوبی هستش مخصوصا اشعار مدح مولایمان حضرت ولیعصر
موفق باشید

سلام
ممنون که سر زدین
انشالله که بتونیم بیشترین بهره رو از ماه مبارک رمضان ببریم.

یک بنده خدا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.zandgi.blogsky.com

با سلام دوست وبلاگی
مطالب شما بسیار زیبا و به موقع بود خیلی به درد خورد امیدورام که بازم از این مطالب بنویسی استفاده میکنم به وبلاگ ما هم سری بزن

سلام
لطف کردین
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد